Splošni pogoji poslovanja

Spletno mesto Darilni butik podjetja Crea dom, d. o. o., je nastalo kot uresničitev ideje, da bi podjetjem in organizacijam omogočili udoben, prijazen in varen nakup preko svetovnega spleta. Darilni butik posameznikom (B2C) ter podjetjem in organizacijam (B2B) preko internetne prodaje nudi širok izbor daril za različne priložnosti. Nakup je enostaven in dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna.

Splošni pogoji spletne trgovine darilnibutik.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT in 31/18), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo in 177/20) Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino darilnibutik.si upravlja podjetje Crea dom, d.o.o.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine darilnibutik.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino darilnibutik.si in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Kako naročati preko spletne trgovine www.darilnibutik.si

  1. Če ste pravni subjekt:
    Za pravne subjekte je potrebna registracija. Kontaktirajte nas na info@creadom.eu, da vam dodelimo uporabniško ime in geslo. Le tako se lahko prijavite v spletno trgovino Darilni butik.
    Izberite željene izdelke in jih dodajte v košarico. Potrdite naročilo in nadaljujete do blagajne. Vnesite svoje podatke. Oddajte naročilo.
    Na e-mail, ki ste ga navedli, boste v nekaj trenutkih prejeli potrdilo o prejemu naročila. Poleg tega vas bomo obveščali tudi o samem poteku obdelave vašega naročila.
    Poslano naročilo lahko prekličete v roku dveh ur po naročilu tako, da pošljete e-mail na info@creadom.eu, v katerem napišete, da preklicujete celotno naročilo ali le določen izdelek.
  2. Če ste fizična oseba:
    Izberite željene izdelke in jih dodajte v košarico. Potrdite naročilo in nadaljujete do blagajne. Vnesite svoje podatke. Oddajte naročilo.
    Na e-mail, ki ste ga navedli, boste v nekaj trenutkih prejeli potrdilo o prejemu naročila. Poslano naročilo lahko prekličete v roku dveh ur po naročilu tako, da pošljete e-mail na info@creadom.eu, v katerem napišete, da preklicujete celotno naročilo ali le določene izdelke.

Pogodba oz. potrdilo o naročilu

Ob naročilu se potrdilo o naročilu samodejno pošlje na naročnikov e-mail v nekaj sekundah. Prav tako se potrdilo o naročilu hrani v naši podatkovni bazi in ga po potrebi izdamo ponovno. Račun za naročene izdelke se hrani v našem arhivu in vam ga lahko na vašo zahtevo ponovno pošljemo.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter matična in davčna številka)
  • kontakti podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (e-naslov, telefon)
  • lastnosti artiklov
  • način in rok dostave artiklov
  • informacije o načinu plačila
  • informacije o odstopu od pogodbe

Trgovina darilnibutik.si se ne zavezuje za popolnost in pravilnost podatkov na spletni strani, niti se ne zavezuje za popolnost in pravilnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala. Zaradi različnih grafičnih nastavitev monitorjev so možna odstopanja barv. Nekateri artikli so na voljo v več različnih motivih na podobno temo, če stranka izrecno ne navede, katerega želi, lahko darilnibutik.si dobavi poljubnega iz nabora artiklov na fotografiji.

Zavrnitev naročila s strani spletnega mesta www.darilnibutik.si

Crea dom, d.o.o., lahko v primeru, da naročenih izdelkov pod navedenimi pogoji ne more dobaviti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti ali po telefonu v treh delovnih dneh. Naročilo se lahko zavrne tudi v primeru, da ni oddano s pravili nakupa.

Načini plačila

Trgovina darilnibutik.si omogoča naslednje načine plačila za nakupe znotraj Slovenije:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro)
  • z nakazilom na transakcijski račun NLB d.d.: SI56 020100019583975 po ponudbi/predračunu

Za nakupe v drugih državah članicah EU velja plačilo po predračunu. Nakupi in pošiljanje zunaj držav EU niso mogoči.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice. Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovine darilnibutik.si.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v koraku registracije vnesete svoje geslo. Ob vnosu svojega gesla, pomeni, da sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru reklamacijskih. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine www.darilnibutik.si z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

Nakupna pogodba - račun

Nakupna pogodba - račun je sklenjena v slovenskem jeziku. Ob prevzemu/dobavi blaga prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke. Kopija računa bo skladno z veljavno zakonodajo, še 10 let po zapadlosti shranjena pri podjetju Crea dom, Litostrojska 24, 1000 Ljubljana in jo lahko prejmete na pisno zahtevo preko e-naslova info@creadom.eu.

Kupec prejme račun za naročene artikle skupaj z naročenimi artikli v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Pregled naročil je možen v uporabniškem profilu kupca na spletni strani darilnibutik.si.

Prevzem in dostava

Naročeno blago vam bomo dostavili v roku 3 do 5 delovnih dni. Naročila, prejeta med vikendi in prazniki, bodo obdelana prvi delovni dan. V primeru, da naročila ne bo možno odpremiti v dogovorjenem roku zaradi tehničnih razlogov, vas bomo o tem obvestili po telefonu ali elektronski pošti. Za dostavo izbiramo kakovostne in zanesljive partnerje. Za dostavo lažje lomljivih artiklov preko hitre pošte ne odgovarjamo. Zato kupcu svetujemo, da pregleda paket takoj ob dostavi pred kurirjem.

Dostava in poštnina

Čas dostave od prejetega naročila je 3 - 5 delovnih dni po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu. Za nakupe pod 40 EUR pri plačilu z nakazilom na TRR, plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Dinners, BA Maestro) je strošek pošiljanja 3,8 EUR. Dostavlja Pošta Slovenije ali GLS. Za nakupe nad 40 EUR je poštnina brezplačna. Stroški pošiljanja se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini darilnibutik.si. Dodatnih stroškov pošiljanja kurirju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij. Za dostavo pošiljk v tujino (države EU) se zaračuna poštnina v višini 25 eur brez ddv. V države zunaj EU naročil ne pošiljamo.

Reklamacija in vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen mora biti originalen račun. V primeru, da je bil izdelku priložen tudi garancijski list, je potrebno priložiti tudi tega. Možnost vračila ne velja za izdelke, narejene po željah stranke. Stroške vračila blaga plača kupec.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na transakcijski račun. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@creadom.eu. Svoj obrazec za vračilo izdelka skupaj z izdelkom pošljite na naslov: Crea dom skladišče, Šujica 150, 1356 Dobrova. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 01 5155170. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Ne sprejemamo paketov z odkupnino.

Svetujemo, da blago takoj ob prejemu pregledate. Reklamacije upoštevamo s predloženim računom. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, napačne barve, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila. V primeru obstoja napake oz. nepravilnosti pri opravljeni storitvi, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. V primeru, če strokovna oseba ugotovi napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi, pranje v pomivalnem stroju ali z neprimernimi čistili), plača stroške analize kupec, sam po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu upravičena, plača stroške analize prodajalec. Prodajalec odgovarja za skrite napake artikla, ne odgovarja pa za nastalo škodo zaradi nepravilnega vzdrževanja. Prodajalec tudi ne odgovarja za stvarne napake na artiklih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Kupec lahko izdelke v reklamacijo vrne osebno ali po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačan znesek.

V primeru neupravičene reklamacije kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti artikli in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Artikle lahko kupec prevzame v skladišču Crea dom, Šujica 150, 1356 Dobrova v roku 3 mesecev.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri podjetju Pošta Slovenije ali GLS - General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o. in nas o reklamaciji obvestiti na info@creadom.eu.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

Vsebina strani

Trudimo se, da bi spletna trgovina www.darilnibutik.si vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije za točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletne trgovine www.darilnibutik.si. Slike izdelkov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja, kot so barve, embalaža ... Uporaba besedil, fotografij in ostalih vsebin ni dovoljena! Pravice so pridržane.

Varnost

Trgovina darilnibutik.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporabljamo 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Varnost kartičnega poslovanja zagotavlja sistem SIX PAYMENT SERVICES (Europa) S.A. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Vsi prenosi so kodirani. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja Crea dom d.o.o.

Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.darilnibutik.si med kupcem in Crea dom d.o.o., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani. Izvensodno reševanje potrošniških sporov – skladno z zakonskimi normativi podjetje Crea dom d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

18. Podatki o podjetju

Naziv: Crea dom, d.o.o.

Naslov: Crea dom, d.o.o., Litostrojska 24, 1000 Ljubljana

Spletna stran: www.darilnibutik.si

E-pošta: info@creadom.eu

Telefon: 01 5155170

Identifikacijska številka za DDV: SI19862407

Zavezanec za DDV: DA

Matična številka: 5424674

Transakcijski račun NLB d.d.: SI56 020100019583975